Progetu cultura religiosa e turismu, atóbiu regionali intitulau “Itinerari dello Spirito” in Sardigna

Progetto Cultura Religiosa e Turismo “Itinerari dello spirito“ della Sardegna

Tuesday, November 27, 2012 - Agenzia Regionale Sardegna Promozione

Martis 27 de Donniasantu de su 2012 – “Agenzia Regionale Sardegna Promozione”
Arriciu, pubbricaus: “ Itinerari dello Spirito” della Sardegna
Fonti: “Agenzia Regionale Sardegna Promozione”

Sa “Agenzia Regionale Sardegna Promozione” si preparat a cumentzai su Progetu Cultura Religiosa e Turismu, chi previdit s’inserta de is “Itinerari dello Spirito” de sa Sardigna, chi ant fai parti de retis e percursus religiosus natzionalis e intranatzionalis in gradu de generai un’oferta turística struturada po mesu de atzionis de agregadura e de cordinamentu territoriali.
Cenàbara 30 de Donniasantu e su 1° de Meseidas, in sa bidda de Garteddì, sa “Agenzia Sardegna Promozione” organizat su primu atóbiu regionali intitulau “Itinerari dello Spirito” in Sardigna.
Sa “Agenzia Sardegna Promozione” cumbidat a totus is operadoris económicus púbbricus e privaus a pigai parti a s’acontéssiu, iscriendusì “on line” me in su situ www.camminidisardegna.it